fredag 5 augusti 2011

Kom! sista ljuva sommarnätter kom!

Saker jag ska göra på mina 2 lediga veckor som jag ser fram emot så mycket att det pirrar i hela mig:

♥ Åka till Barcelona med 2 fina personer. Promenera i fina gränder, dricka cava, gå i secondhandbutiker och vara uppe hela nätterna.

♥ Göra mysiga utflykter med min familj i Östersund.

♥ Bröllopsfest i Börtnan.

♥ Dricka drinkar på min balkong och suga ut varenda sekund av sommaren som är kvar.

♥ Gå på Trädgården så många gånger till som man bara hinner och dansa och dricka öl och röka lite för många cigaretter.

♥ Bada. På dagen. På natten. På morgonen.

♥ Packa picnickorgen och gå på utomhusbio i Rålis.





5 dagar kvar på båten, sen kör vi! :)

3 Comments:

Karins Kuriosa said...

Hej! Har precis börjat läsa din blogg och tycker om den jättemycket! Jag hat dock inte riktigt förstått vad du jobbar med, är du på en Hurtigrutt-färja? Det vore kul och höra vad du gör om dagarna! Och hoppas du får en härlig ledighet, vi kanske syns! Kram från Jämtland!

Isa said...

Hej! Vad kul att du tycker om min blogg, jag blir jätteglad! Tack! Jag jobbar som frilansande sångerska/skådis och i år jobbar jag som artist på båten color fantasy som går mellan Oslo och Kiel. :) vi gör olika shower här på båten. kram!

Emilie said...

Jaaaaaa vad roligt att du kommer och är med i Börtnan! Jag ska boka upp lite rum så kan ni trycka in er där alla tjejer, det blir sååå mysigt. Längtar, ses snart vännen.