onsdag 13 april 2011

Jag har saknat att ringa ibland och berätta om hur det går.



Vi har det bra här på båten. För det mesta har det varit väldigt mycket vår, vilket betyder att det är sommar på soldäck. De senaste 2 dagarna har det dock varit molnigt, men solen kommer nog snart tillbaka hoppas vi.


Häromdagen visade våran ljudtekniker Fredrik oss den enda secondhandaffären som finns i Kiel. Den var stor och hade mycket skräp men några guldkorn och hon som jobbade där var hur gullig som helst.



Det här är Fredrik. Han satt mest på en stol och väntade.


Jag köpte bara 2 sjalar, eftersom jag nästintill är beroende av att ha sjalar i håret. Men jag kommer nog snart gå dit igen och rota mer ordentligt.



Slutligen får ni utsikten ifrån mitt lilla hytt-fönster oxå. Världens minsta fönster, men ganska fint ändå.

( Jag vet att jag bloggar så dåligt här på båten, men internet är liksom så nyckfullt... Ofta när man tar med sig datorn för att gå och blogga så funkar det inte alls. Ska kolla upp det här med att köpa internet till hytten till nästa period. Verkar som att ganska många har det, och att det funkar lite bättre.)

0 Comments: