fredag 30 juli 2010

Helt plötsligt var det 10 år senare.




Idag är det minst sagt regnigt här i Östersund och jag hoppas, hoppas, hoppas att det ljusnar upp lite inför kvällens spelningar.

Jag är uppe på Storsjöyran. Hade tänkt lägga upp lite bilder från föregående kvällar men min dator är hemskt seg så jag får återkomma med det. Fint har jag det i alla fall. Umgås med fina vänner, lyssnar på bra musik och dricker öl.

Jag har inte varit på yran på några år, och det är en lite märklig känsla. Det känns nästan precis som när man gick på gymnasiet. Som att tiden stått still. När man blundar och hör Ola Salo sjunga " It takes a fool to remain sane" kan man nästan tro att man är 18 igen. Men så öppnar man ögonen och helt plötsligt är det nästan 10 år senare. I morgon spelar Lars på stora scenen. Då känns det nästan som att nostalgin kommer göra för ont... Men åh! det kommer bli fint.

1 Comment:

Linnéa Lindström said...

Du är så otroligt fin :-) Varför blir inte jag så där bra på bild :-p <3