fredag 29 maj 2009

Shopping.


Jag älskar de här skålarna från Marimekko. Jag vill ha i alla färger! Igår köpte jag i alla fall en grön som jag på en gång proppade full med godis! Mums filibums!

Idag blev det ännu mer shopping. Hujeda mig! Impulsshopping på 10 minuter. Resultatet:
Härliga blommor från Hötorget och en ny rutig köks-duk.

En cykelkorg så jag har någonstans att ha min picnic alla kommande sommardagar då jag ska cykla till Vinterviken i min fina prickiga bikini. ( Jag ser mig själv som en sån där härlig sommar- flicka i en gammal svensk film från 50-talet... Håret fladdrar i vinden och hålls ihop av en fin sjal... Solen strålar och jag är sådär härligt fräknig på näsan och oförskämt fräsch! Tvivlar på att det kommer bli så bra som det är i mitt huvud... But there is hope!)

En stor, randig kudde som även är skön att sitta på på golvet.

En fotogen-lykta.

En liten blomma till köks-fönstret.

Söta små burkar som alltid ska vara fyllda med goda karameller!

När jag kom hem hade jag även fått paket på posten. En fin röd kavaj som jag beställt på internet. med guldknappar!

Oj, oj, oj vad jag konsumerar.... Men det är ju så roligt när man har ny lägenhet och så... Och så vill man ju vara fin nu när det är sommar... =) Ursäkter, ursäkter....

1 Comment:

Falk said...

Oj vad MASSA fina saker!!

Marimekko skålen längst upp till vänster har vi! Älskar BRUNT :)

Vårt godis äts inte upp, det pryder så fint...