måndag 23 april 2012

Lakrits, milkshakes och randiga sugrör.

Såhär såg jag ut denna söndag i April. Lite preppy schoolgirl med slips och plisserad kjol.
Min bästa frisyr när håret står åt alla håll på morgonen. Den räddar alla dåliga hårdagar.

Började dagen med världens bästa brunch på Marie Laveau. 
Alltså, deras choklad&bananmilkshake... himmel!

Sedan promenerade vi till mûnchenbryggeriet. Där var det lakritsfestival! Så himla bra grej!

Behöver jag säga att jag var så mätt att jag knappt kunde gå när jag gick därifrån?
Dagen avslutades med filmkväll i världens finaste lägenhet vid Skanstull. Tapeten!


Finaste tuggummi-maskinerna.

Hej Bambi!


I den fina lägenheten bor Ida Och Johan.
Och Alice.

Vi fick godis i randiga påsar och milkshakes med randiga sugrör och såg en hemsk film. Ännu mer mätta åkte vi sen hem efter en fin söndag.

4 Comments:

Anonym said...

Vilka härliga bilder, vilken härlig dag ...

Madeleine said...

Vad fint. Jag gillar sista bilden med allt godis i en kopp. Och hur gör man den frisyren? Är den vindsäker?

Isa said...

Ja, den är ganska vindsäker. :) Man rullar liksom bara in allt hår och fäster med spännen.

Frida said...

Åh, vilken fin frisyr!! Hur gör du den?!