onsdag 11 januari 2012

Ballonger! Åh!

För en liten tid sedan fyllde jag år. På min födelsedag glömmer jag all åldersnoja och är glad som ett barn. Såklart. Vem älskar inte att fylla år? Min födelsedag var alldeles ypperlig med pannkakor och varm choklad på sängen, finfina presenter, utflykter och kalas.

På kvällen kom det en massa fina personer hem till mig för att fira, äta mat och dricka drinkar. Alla sjöng och jag blev lite generad som man alltid blir.

Linus spelade på mitt fina men extremt ostämda piano.

Jag fick en massa hemskt fina presenter.

Fina Anna.

Emmie.

Jenny och Linus.

Keba, Lillan och Josefin.

Christian gjorde jättegoda drinkar. Och supergod mat oxå för den delen.

Så väldigt fin dag och kväll. Det är ju så man vill fylla år jämt. ( Om man slapp bli äldre förstås.:)

Följ min blogg med Bloglovin

0 Comments: