fredag 1 juli 2011

Bergodalbanor, sommarluft och doft av popcorn.


En fin eftermiddag i förra veckan mötte jag upp Marcus för att ta en promenad.



Vi promenerade längs Strandvägen och önskade lite att vi oxå kunde ha en fin husbåt att ha lite sommarhäng på.


Sen satte vi oss och käkade lite på sjöcafét. Marcus fick låna mina solglasögon.



Efter mat promenerade vi vidare och när vi kom förbi Gröna Lund kände jag att det liksom inte gick att bara gå förbi och Marcus var inte så svårövertalad. :)


Jag älskar Gröna Lund precis som jag älskar alla Tivolin. Blir på riktigt som ett barn som vill vara överallt på samma gång.




Jag ville äta typ allt som fanns där men var ju redan ganska mätt... men glass får ju förstås alltid plats. :)


Jag känner att jag måste gå till Grönan ganska snart igen.


När det började skymma promenerade vi bort från bergodalbanor och hemåt bland blomsterfält, blå portar och fåglar. Väldigt fin eftermiddag/kväll.

0 Comments: