torsdag 7 oktober 2010

Får jag gå precis så nära att min axel stryker vid din arm?



OM MIG

Ögonfärg: Gråblå.
Hårfärg: Blond.
Höger eller vänster-hänt: Högerhänt.
Stjärntecken: Stenbock.
Dålig vana: Bita på naglarna.
Bra vana: Dricka mycket grönt te.





FAVORIT

Färg: Olika i olika sammanhang. På kläder just nu vinrött och mörkblått. Men i det stora hela är det nog grönt tror jag. Som träden när de är nyutslagna på våren, typ..
Godis: Choklad och saltlakrits.
Helg: Jul. Älskar jul.
Årstid: Sommar.
Mat: hemmagjord pizza.
Band: oj vad svårt... kanske ändå får bli Beatles.
Dag på veckan: Lördagar.




VAR JAG ÄR

Utanför mitt fönster: Ösregn. En massa träd med höstlöv. En stor ställning då de håller på att renovera min balkong.
Musik jag spelar: "Får jag" med Säkert. Min favorit-låt just nu.
Kläder jag har på mig. Skjorta med stora blommor, svarta tighta jeans, basker.




HAR JAG NÅNSIN

Kysst en främling: Oh, ja...
Brutit mot lagen: Det har väl alla gjort nån gång. Litegrann i alla fall.
Varit med på tv: Ja. Första gången när jag var 6 år. I en reklamfilm.
Snattat: Nej, på tok för feg...
Uppfyllt en dröm: Ja.
Sårat någon: Jo, tyvärr är det svårt att ta sig igenom livet utan att göra det nån gång...
Blivit sårad: Ja, det med förstås...



JUST NU

Humör: GLAD!!!! Ikväll ska jag flyga till London med min kompis Cilla. Vi ska vara där tills på måndag kväll. ( Är lite orolig över alla terrorhot oxå, men försöker att inte tänka på det...)
Tid: 17:46
Läppstift: Rött från Lancome.
Plan: Klä på mig och gå ut i regnet med en väska och ett paraply och åka till Arlanda.



Puss och kram!

4 Comments:

Annika said...

Ha en härlig resa och hälsa Cilla!

Anonym said...

Ha det så himla trevligt, njut av livet....

Kristina

Ida said...

Hej Isabelle!
Har inte kikat in här på evigheter..men nu äntligen! Lika mysig och fin blogg som vanligt. Läste en bit tillbaka nyss och såg inläget med bilder från ditt hem och ett annat om Gildas vid nytorget. Det är min kompis du köpte soffan av vid mosebacke :) och det roliga är att hon jobbar just på...Gildas! Brukar vara där ibland och hälsa på henne, så kanske ses vi där nån dag!
Ha de fint i London!
Stor kram!

Fanny said...

Vet du att du är bland det sötaste jag vet?
<3