söndag 2 november 2008

Ja alltså.... jag vet att jag har blivit dålig på att blogga, och jag har funderat lite på varför... Jag har ju alltid haft ett stort behov att skriva av mig så jag trodde nog att detta skulle passa mig perfekt... Men grejen är ju den att jag har ett stort behov av att skriva av mig mina tankar och problem, och jag känner ju alltsom oftast att jag inte riktigt vill dela mina problem och innersta tankar med alla, men det är ju det jag tycker om att skriva om... En dagbok är ju hemlig av en anledning... Och en blogg är ju allt annat än hemlig...
Men detta betyder inte att jag kommer sluta blogga, men kanske inte alltid skriva lika ofta eftersom jag måste få lite tid för dagboks- skrivande oxå...
Sen är det ju oxå så att jag snart ska flytta till Brunflo ( utanför Östersund) och bo på mitt flickrum och förmodligen inte göra så mycket på kvällarna, så då kommer jag nog få lite mer tid och lust att skriva så att jag känner att jag har någon som helst kontakt med yttervärlden...

So long!

3 Comments:

Stina said...

Men hallå där, det finns faktiskt en liten vän som fortfarande bor i östersund =)

Anonym said...

..och en syster finns också här :)

Isa said...

Åh... ni har så rätt faktiskt.... Känns väldigt skönt att ni är där... Snart ses vi! Mycket!