lördag 6 september 2008

My baby is back!

Ja, inte Marcus förstås... han jobbar så mycket att det brinner ur arslet på honom ( konstigt uttryck...) inför premiären av Producers. Men min vita, fina nyopererade mac is back! Nu ska jag ta hand om min vän ordentligt så att han inte får kortslutning igen....

Har precis kommit hem från en tung dag på jobbet... Och då menar jag tung i dubbel bemärkelse.... Jag var jävligt trött och för att bli piggare åt jag hela tiden ur våran godis-skål så att jag blev ännu tyngre än vad jag redan är.... Som om det inte var nog var jag lite deppig över vädret och kom fram till att jag ätit på tok för lite glass i sommar, vilket resulterade i att jag trotsade regnet och gick och köpte mig en tip-top på vägen hem från jobbet. Måste sluta äta så mycket godis! Man tycker ju att femmans dokumentär" fetman tog hennes liv" som jag såg häromdagen medans jag åtnjöt glass direkt ur förpackningen borde ha varit ett wakeup-call... Men ICKE! Här jobbas vidare...

Sitter här och försöker samla kraft inför att göra mig i ordning till en 30-årsfest. Sjukt opeppad, vill bara sova. Det blev lite av det natten som var... Var ute igår och drack några mycket trevliga glas vin med Karolina, Nettan, Erik och Rikke... Hade tänkt lägga upp bilder men hittar inte min nedrans kabel till kameran.... Sjukt less på kablar...

Fick ett reklamfilms-jobb häromdagen. För pressbyrån! Kul, kul! Och bra med lite extra- pengar.... Det är ju så jävla dyrt att leva.... Särskilt om man vill leva lyxliv som jag helst vill.... Åh det påminner mig.... jag köpte en trisslott på vägen hem. Måste skrapa! Jag kanske sitter här och är miljonär utan att veta om det.

Ciao!

0 Comments: