fredag 19 september 2008

Ikväll är kvällen....

som min pojkvän jobbat för i 9 månader. Premiär på " the producers". ( Marcus är scenograf) Efter att senaste månaderna ha jobbat i stort sett dygnet runt är det äntligen över... Och när jag säger äntligen så menar jag det verkligen... både från hans och min synvinkel. Jag har ju nästan börjat känna mig som singel igen, och det är ju bara positivt om man faktiskt är singel och kan utnyttja det... Hehe... Men jag har bara känt mig ensam och kärlekskrank... okej, vissa kvällar har det varit skönt att vara själv, det kan jag erkänna, men långt ifrån alla, och nu ska det bli underbart att få min älskling tillbaka....

Ja, det är ju bara några timmar kvar, så ikväll får man dolla upp sig och gå på premiär. Ska bli väldigt spännande att se det som Marcus svurit och gråtit över i flera månader... Det är bara att hoppas på att min hand inte blir sönderkramad av min nervöse man....

0 Comments: