onsdag 27 augusti 2008

Revy, baby!!

Idag tog jag tåget upp till Östersund på morgonen. Min kära hemstad... Anledning var att jag skulle på en liten audition/ möte med Patrik Z och Mats Hurtig angående Östersunds-revyn. En timme senare ringer de och säger att jag fått jobbet. Så nu blir det kära Östersund under ett par månader i vinter. Känns bra faktiskt. Har känt att jag behöver en liten paus från Stockholms-stressen och tröjvikandet... Plus att jag vill stå på scen! Blev peppad igår när Marit fixade bord till oss på genrepet av golden. Tack snälla söta lilla kanin... Du är så bra! Som jag sa, Du lyser!

Ska ut och köra lite med ABBA- coverbandet arrival oxå. Bl.a till Belgien! Känns oxå jättekul! Känns som att jag håller på att vakna upp ur mitt VILA- koma lite... Är så glad att det händer lite... Har kännts så hopplöst på sistone...

Sen äääälskar jag min nya lägenhet!!!! Kanske att jag kommer hyra ut den i vinter under revyn, så om någon vill hyra en jättefin etta i fruängen i tre månader så säg till!

Har inte fått min dator än... har lämnat in den så borde få den när som helst nu.... och då blir det kanske lite skriv-diarrée igen... ( alltid att jag alltid måste ha med bajs på något sätt i mina inlägg... Kanske borde döpa om den till Isas bajsblogg.... Tror ni jag skulle få många läsare då?)

Hoppas i alla fall att detta är uppvaknandet ur mitt blogg-koma oxå... Jag tror det. Känner det i fingrarna....

Hoppas ni oxå hittar tillbaka nu, när jag gjort det....

Hepp!

4 Comments:

anna-lill said...

Va kul att det gick bra, grattis!! Så du ska bli revyräv du, skoj. & appråpå bajsIsa så ja, varför inte, alla borde nog nischa sig lite i bloggvärlden;)

Fredrik said...

Grattis!!

Stina said...

Å men äntligen en vän som kommer att vara hemma på en höst! Whhiiihooo!! Men först tänkte jag komma ner så att du får guida mig i storstan =) Skulle vara så mysigt med en tjejhelg. Kram på dig och grattis till jobbet.

Fröken Larsson said...

GRATTIS ISA!! Klart du fick jobbet, var väl aldrig några tvivel heller. Nu är det bara att köra! SKOJ!!! KRAM på dig!