onsdag 14 december 2011

Let it snow...



Förra helgen var det julmarknad i Östersund. Som tur var kom snön precis lägligt och jag & Christian sprang runt bland virvlande snöflingor och drack glögg när vi frös lite om fingertopparna. Lite julstämning infann sig, även om den försvann ganska fort när jag kom tillbaka till Stockholm. Kanske att jag förtränger lite att det är jul eftersom jag inte får fira den hemma med min familj. Känner mig väldigt ledsen över det. Julen är ju liksom enda ljusglimten i det evighetsmörker som vintern för det mesta kan tyckas vara. Men det blir nog fint ändå. Ska vara på båten med mina fina kollegor. Och jag ska njuta av varje sekund, för 3 dagar efter julafton vinkar vi hejdå till båten och till varandra. Vemodiga tider...

4 Comments:

Annika said...

Underbara bilder!
Men...hallå, vem är denna Christian..? /Nyfikenistrutar

Sus said...

Strålande bilder!

Ja, vem är Christian... =)?

Isa said...

Tack! Haha! Han är en väldigt fin person... :)

Annika said...

Vad myyyys! =) Ha en grym sista tid på båten sen! Kram