lördag 15 januari 2011

Jeanette & Oskar

Sitter på Starbucks i Kiel. Fick en ledig förmiddag och kunde för första gången på över en vecka känna fast mark under fötterna. På båten är det så himla dålig tillgång till internet, det är därför jag bloggar så dåligt. (Det finns bara i ett rum och vi repar ju hela tiden så jag hinner liksom aldrig få med mig laptopen för att gå dit och blogga.)

Hur som helst så har jag lite tid nu oxå, men vill lägga upp några bilder på ett vackert brudpar. =)







Det var en så himla fin kväll. Vackert par, massa fina vänner, god mat, dans och fest till 7 på morgonen. Helt perfekt nyår.

5 Comments:

Josefin said...

Älskade lilla bombnedslag. Du får faktiskt försöka springa till det där rummet lite ibland ändå för jag saknar dina inlägg. Gud va vacker Jeanette var. Hon är nästan sjukligt snygg. Hoppas det går bra för dig. Puss

Anonym said...

Så otroligt vackert brudpar, finns det inga mer bilder från festen? Vi är så nyfikna... Hoppas ni har det bra på båten, det kommer garanterat att gå jättebra..

Kram/ Kristina

Anonym said...

Gud så vacker hon är! Älskar din blogg förresten. Du skriver så himla fint. Fortsätt så! ;)

Linnéa Lindström said...

Fantastiskt vackert brudpar :-) Vill du sjunga på vårat bröllop förresten? Kanske inte blir i år ens men ändå :-)

Isa said...

Jag sjunger gärna på ert bröllop! Det vore sååå kul!!!! kram