onsdag 15 december 2010

Längtan..



Idag är en sådan dag då jag längtar lite extra mycket efter min lägenhet, alla mina kläder och alla mina fina personer i Stockholm. Jag längtar oxå efter när det är sådär grönt och lummigt utanför fönstret. När man kan äta frukost på balkongen, gå barbent och inte behöver vara lika rädd för mörkret på kvällen.

Ibland har man bara sådana här dagar vare sig man vill eller inte. Jag har det bra här, men idag är jag bara så trött, så trött... Jag känner att ingen koreografi vill fastna och att alla låtar ligger i jobbigt läge. Men i morgon är en ny dag, och förhoppningsvis känns allt lite bättre då...

2 Comments:

Jenny said...

Åh är det din lägenhet?
Så himla mysigt det ser ut.
Personligt och härligt.
Precis som du!
Imorgon kör vi
Puss Fina

Isa said...

Vad söt du är! Tack! Det är min lägenhet, och du är välkommen dit närsom för vin/te/fernet. =) Vi bor ju så himla nära! Hur bra som helst! Puss!