onsdag 7 januari 2009

Opening night avklarad!

Igår var det premiär på Östersundsrevyn och det är lite smått sliten som jag sitter här och skriver.... Var riktigt trött efter dagens matiné och somnade två timmar när jag kom hem, så det känns lite bättre nu... Märkligt hur lätt man blir onykter på premiär-fester.... Men kul är det!

Det gick jättebra, och det känns som att föreställningen har mottagits väldigt bra. Östersunds-posten recenserade redan på genrepet och gav oss riktiga lovord! Men nu ikväll på webben kom Länstidningens motsvar, som dock inte var lika positivt inställda, men så är det ju... Men jag är ju ända glad att de tyckte jag var en väldigt duktig sångerska med bra scennärvaro... det värmer i det negativa....

Här kommer lite bilder från ett rep någon vecka innan premiären....

Mitt första nummer... "Min stil"


Polis-dagissketchen är riktigt rolig...


"Ensam mamma söker"


Mysigt med Ernst...


Tokigheter i bastun....


"Revyns enda blondin"


Mamma mia


Final

PREMIÄR-bilder

Kusin Madde kom på premiär och var med på efterfesten...


Och baby...


Jonas- en rolig kille!


Söta Emilie!


När det vart allsång på efterfesten fick vår fina damorkester ställa upp och köra sin gamla shlager-dänga " Hallå hela pressen". Minns ni den?

5 Comments:

Anonym said...

Ååå vad roligt ni har det och du är så söt och fin Isabelle! Önskar att jag också fick se dig uppträda...... :)

Anonym said...

"Någon solklar primadonna finns inte i årets uppsättning. Men Isabelle Perdersen är i alla fall den bästa sångerskan."

- GOGOGO!!!

Linnéa Lindström said...

Åh, det ser riktigt skoj ut :-) O vilka fina recentioner DU fått :-) Härligt tjejen!!

Josefin said...

Åhhhh, GRATTIS Isa! Vilka underbara bilder! Ser ju grymt kulut att göra! Och vilka fina kostymer! Du är fantastisk! Härligt att premiären gick så bra! Puss o kraaaam

Anonym said...

Åååh, jag är riktigt stolt över dig syster!! Min danslärare sa till mig att jag ska vara stolt över en sån himla duktig stora syster :) <3