måndag 8 december 2008

Lite låg...

Har haft en jätte-mysig helg med min finaste, bästa... Känns så tomt nu när han har åkt ifrån mig... Det är otroligt hur mycket en människa kan påverka hur man mår. Innan helgen, och innan Marcus kom kändes allt så himla bra i livet, nu när han åkt känner jag mig ganska tom och inte alls särskilt upplagd för att repa massa i veckan... Men, men... det känns säkert bättre när vi kommer igång med repandet och jag får huvudet fullt med andra tankar...

Det är lite drygt här i Brunflo på kvällarna, och man känner att man är vuxen och gärna vill rå sig själv... Saknar Stockholm, min fina lägenhet, Marcus och alla vänner...

Känner mig lite låg ikväll... för att jag är så långt bort...

4 Comments:

Stina said...

Kom hem till mig ikväll så dricker vi glögg och äter pepparkakor vettja!

Anonym said...

Skriv vad som händer won't ya???!! Vill ju veta hur det gåååår för min primadonna! Pöss

Anonym said...

Hej Såg din underbara uppvisning i kväll uppe i brunflo, makalöst vilket fint solo som närapå lyfte taket...helt förbluffad vilken talang du är, mycket imponerad.
Tack och ha det gott Isabelle.

Isa said...

Tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir!